onsdag 10 juli 2013

Machida.

Nu har vi varit i Tokyo i två dagar. Värmen här är utom den värsta du kan tänka dig. Johan hade förklarat flera gånger hur den faktiskt är. Jag trodde jag förstod men inte det minsta faktiskt. Reseäventyret började med att våra väskor var kvar i Finland. SÅ irriterande då byte av kläder var av högt värde i DEN HÄR VÄRMEN. Men idag kl: 19:00 Japansk tid kom en personal hemlevererandes med dem. Tack! Nu har jag äntligen mina egna kläder på mig,haha.

Japanerna är så mysiga. De pratar på på Japanska även om vi inte förstår något alls. De ler och fortsätter att prata. Snart kommer jag att säga "Arrigato gozajmaz!" till allt. Jag älskar dock Japanska och Yukiro är så cool som kan det flytande.

Jag och Johan var så jetlaggade när vi kom fram. Tror att vi var uppe i ca 30 timmar i streck. Vi sov även lika länge sedan.

Nu har Yukiro precis kommit hem från jobbet och vi ska strax gå ut och äta!

Jane!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar